مدرس برند استاد برند تدریس برند سخنران برندینگ

مدرس برند استاد برند تدریس برند سخنران برندینگ

مدرس برند استاد برند تدریس برند سخنران برندینگ

مدرس برند استاد برند تدریس برند سخنران برندینگ

مدرس برند استاد برند تدریس برند سخنران برندینگ

مدرس برند استاد برند تدریس برند سخنران برندینگ

پلتفرم کسب‌ و کار دیجیتال آلمانی
 

اولین شرکت نرم‌افزاری آلمان با عنوان Software Ag رسماً وارد ایران شد تا با همکاری گروه توف نورد ایران به ارائه Digital Business Platform در بازار کشورمان بپردازد.

کامران رضایی مدیر این گروه با بیان اینکه بر اساس نیازهای موجود برای بازمهندسی فرآیندها و ترمیم ساختارها در سازمان‌ها از دو سال پیش مذاکرات گسترده‌ای را با این شرکت آلمانی آغاز کردیم، گفت: نگاه به تسهیل ارتباط صنایع با فناوری اطلاعات و با نیم‌نگاهی به دوران تحریم که شاهد افت اقتصادی در کشور بودیم به این مهم رسیدیم که رونق اقتصادی و هم‌ترازی سازمان‌های بزرگ با فناوری اطلاعات در سطح بین‌الملل نیازمند ورود پلتفرمی جامع برای چابک سازی سازمان‌هاست.

این دانشیار دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه تهران درباره همکاری با این شرکت خارجی عنوان کرد: شرکت Software AG به‌عنوان یکی از خوش‌نام‌ترین و بزرگ‌ترین ارایه‌دهنگان این راهکارها می‌تواند مثمر ثمر باشد.

در ادامه، رامی کیچلی -قائم‌مقام خاورمیانه شرکت آلمانی- با بیان اینکه این شرکت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده Digital Business Platform در دنیا است، ابراز کرد: هدف از بهره‌گیری این نرم‌افزارها، چابکی بیشتر سازمان‌ها در انواع صنوف و صنایع در طراحی و توسعه، مدیریت، اتوماسیون و فرآیندها است که به بهره‌وری فزاینده سازمان‌ها منجر می‌گردد.

وی افزود: شرکت‌ها و مؤسسات بزرگ دنیا مانند مایکروسافت، اوراکل، آی‌بی‌ام، فوجیتسو، فیلیپس، بانک دویچه وله، راه‌آهن آلمان و همچنین دولت‌های کویت، پلیس عمان و بیش از ۶۰۰۰ ابر کمپانی در دنیا از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

او در پاسخ به سؤال مبنی بر اینکه پلتفرم بازمهندسی ساختارها و فرآیندهای شما در بخش دولتی چه کارایی دارد؟ گفت: سازمان‌های دولتی یکی از کلیدی‌ترین مشتریان ما خواهند بود زیرا با استفاده از راهکارهای ما به سمت پیاده‌سازی دولت هوشمند بروند.

قائم‌مقام این شرکت آلمانی در خاورمیانه ادامه داد: پلتفرم‌های موردنظر ما با ارتقای بهره‌وری سازمانی، موجب ارتقای خدمات دولت با امنیت بیشتر می‌شود. با استفاده از راهکارهای گنجانده‌شده در ساختار نرم‌افزاری ما می‌توان نظارت و مدیریتی هوشمندی در ابعاد گوناگون جامعه مانند کنترل ترافیک شهری داشت.

رضایی هم دراین‌باره و احتمال رایزنی با وزارتخانه‌ها جهت ارائه این بسته نرم‌افزاری گفت: قطعاً چنین راهکاری به درد دولت ایران که با محدودیت منابع و فروش نفت باقیمت پایین مواجه است، می‌خورد.

وی ابراز کرد: در حال حاضر وارد مذاکره با معاونت علمی ریاست جمهوری شده‌ایم تا پایه‌ریزی برای این قبیل مباحث صورت گیرد؛ بعدازآن به شیوه درست سمت مصرف‌کنندگان می‌رویم.

او همچنین با اشاره به امکان فارسی سازی یکی از محصولات این کمپانی به نام اریس گفت: این نرم‌افزار جهت مدیریت فرآیند است و مدل‌سازی فرآیند انجام می‌دهد.

 بهزاد حسین عباسی

مدرس فروشنگدی در سازمان 

معلم اصول و فنون مذاکره

استاد  و فروش و فروشندگی 

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری و مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس بازاریابی و فروش و فروشندگی 

معلم بازاریابی فروش و فروشندگی 

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن  و فروش و فروشندگی

 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری و فروش و فروشندگی 

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی و فروش و فروشندگی

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی